کد خبر: ۱۰۰۳۱
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰

آینده‌ای روشن برای خیابان «سپهر»

خیابان سپهر، از شروع معبر تا تقاطع سپهر یک، روزگاری جزوی از باغ آستان قدس بوده است. اواخر دهه‌۸۰ فضای سبز این باغ پس‌از خیابان‌کشی و تعیین تکلیف به ساختمان‌های مرتفع تبدیل شد.

خیابان سپهر، از شروع معبر تا تقاطع سپهر یک، روزگاری جزوی از باغ آستان قدس بوده است. اواخر دهه‌۸۰ فضای سبز این باغ پس‌از خیابان‌کشی و تعیین تکلیف به ساختمان‌های مرتفع تبدیل شد. البته این معبر هنوز ساخت‌و‌سازش کامل نشده و منتظر اجرای دیگر پروژه‌هاست.

آینده‌ای روشن برای خیابان «سپهر»

بوستان محلی سوسن با متراژ ۵ هزار‌و‌۳۴۷ متر‌مربع و با داشتن سِت کامل لوازم بازی کودکان فضایی برای استراحت خانواده‌ها و گذران اوقات فراغت کودکان و نوجوانان دارد.

آینده‌ای روشن برای خیابان «سپهر»

زمین خاکی و آهن‌های رها‌شده بخشی از دغدغه‌های ساکنان محله فرامرزعباسی است و تقاضا دارند شهرداری از مالکان زمین پیگیری کند تا زودتر ساخت‌و‌ساز‌ها تمام شود.


آینده‌ای روشن برای خیابان «سپهر»

دبیرستان علوم و معارف امام‌رضا (ع)، از مهرماه سال ۱۳۹۳ با پانزده‌کلاس درسی آغاز‌به‌کار کرد. این دبیرستان وابسته به آستان قدس رضوی به‌دلیل برخورداری از تجهیزات آموزشی روز دنیا از مجهزترین مراکز آموزشی کشور در مقطع دبیرستان به شمار می‌رود.

آینده‌ای روشن برای خیابان «سپهر»

به پیشنهاد اعضای شورای اجتماعی محله فرامرز عباسی و تایید شهرداری قسمتی از معبر که در حال حاضر زمین‌های رها شده است، در آینده «مرکز تجاری محله» خواهد شد.

* این گزارش شنبه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۳ در شماره ۵۶۹ شهرآرامحله منطقه ۱ و ۲ چاپ شده است.

ارسال نظر
آوا و نمــــــای شهر
03:44